EDR.com

Витяг з кадастру

Витяг з державного земельного кадастру Київ

Виписка з кадастру являє собою документ, який в обов'язковому порядку необхідно надавати нотаріусу в тих ситуаціях, коли потрібно скласти нотаріальне угоду , що стосується певної земельної ділянки. Крім цього, цей документ використовується в разі внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухомість.

Терміни Ціна
1 місяць 1000 грн.
5 днів 5000 грн.

Замовити

Для того щоб отримати таку виписку, необхідно зібрати і надати фахівцям такі документи:

  • договір (купівлі/продажу);
  • акт на земельну ділянку відповідного зразка (можна надавати також свідоцтво, яке підтверджує ваше право володіння об'єктом нерухомості);
  • копії паспорта власника землі і його ідентифікаційного коду;
  • якщо заявник представляє інтереси власника земельної ділянки та має відповідні повноваження, необхідно надати доручення, завірене нотаріусом.

Застосування виписки їх кадастру

Така виписка застосовується в якості підтвердження того, що земельна ділянка має певний кадастровий номер. Крім цього, в ній присутні найбільш важливі відомості про земельну ділянку, який є в поземельній книзі.

Отримання виписки з кадастру

Отримати таку виписку можна в територіальному Державному агентстві земельних ресурсів. Процедура оформлення виписки з земельного кадастру, а також способи оплати відповідного збору, визначається вимогами чинного законодавства.

Без виписки з земельного кадастру ви не зможете виконувати різні комерційні процедури, пов'язані з ділянкою землі. Як виняток законодавство згадує лише складання заповіту. Необхідно розуміти, що ця виписка являє собою досить важливий документ, тому в більшості випадків її оформлення краще довірити справжнім експертам. Це допоможе вам уникнути різних труднощів і отримати дійсно якісний результат.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Земельний кодекс України

Житловий кодекс України

Цивільний кодекс України

Про архітектурну діяльність

ро власність

Суди